Finlex - Etusivulle
Suomen säädöskokoelma

1258/2003

Suomen säädöskokoelma

Suomen säädöskokoelmassa julkaistut säädökset sekä tekstimuodossa että painoasuisena pdf-tiedostona

Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista

Säädöksen tyyppi
Päätös
Antopäivä
Ajantasaistettu säädös
1258/2003
Alkuperäinen julkaisu
Vihko 193/2003 (Julkaistu 30.12.2003)

Alkuperäisen säädöksen teksti

Alkuperäisten säädösten teksteihin ei päivitetä säädösmuutoksia eikä tehdä oikaisuja. Muutokset ja oikaisut on huomioitu ajantasaistetuissa säädöksissä. Oikaisut näkyvät myös säädöskokoelman pdf-versioissa.

Verohallitus on 29 päivänä joulukuuta 1995 annetun arvonlisäverolain (1767/95) 128 §:n nojalla määrännyt:

1 §

Arvonlisäverolain 128 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tai muusta myyjän antamasta tositteesta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:

1)

myyjän nimi, osoite sekä yritys- ja yhteisötunnus;

2)

ostajan nimi ja osoite;

3)

myytyjen tavaroiden määrä ja luonne tai palvelujen laajuus ja luonne;

4)

tavaroiden toimituspäivä tai palvelujen suorituspäivä;

5)

veron peruste verokannoittain sekä sovellettava verokanta ja

6)

suoritettavan veron määrä euroissa.

Jos laskun maksupäivä ei ilmene laskusta tai tositteesta, siitä liitetään hakemukseen eri selvitys.

2 §

Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä tammikuuta 2004 ja sillä kumotaan 7 päivänä helmikuuta 1996 annettu päätös (91/96).

Helsingissä 18 päivänä joulukuuta 2003

Pääjohtaja Jukka TammiYlitarkastaja Leila Himanka

Sivun alkuun