03.11.2008
Finlex menestyi vuoden 2008 verkkobränditutkimuksessa
Finlex menestyi hyvin vuoden 2008 verkkobrändien arvostusta selvittäneessä tutkimuksessa.
Oikeusministeriön Finlex-säädöstietopankki on menestynyt hyvin Internetin verkkobrändien arvostusta koskevassa tutkimuksessa myös vuonna 2008. Taloustutkimuksen julkaiseman tutkimuksen mukaan Finlex on kärjessä virallistietoa jakavien verkkopalvelujen arvostuksessa ja kokonaissijoitus on kuudes. Verkkobrändien arvostus Suomessa 2008 -tutkimuksessa suomalaiset Internetin käyttäjät antoivat arvion 150:lle tunnetuimmalle kotimaiselle verkkobrändille.Finlex-säädöstietopankki on ollut kärkijoukossa vuodesta 2004 lähtien, viime vuonna sijoitus oli viides, vuonna 2006 sija oli seitsemäs ja vuonna 2005 Finlex oli listan viides. Vuoden 2008 listan ykkösenä on kahden edellisvuoden tapaan Google-hakukone. Lisätietoja oikeusministeriön verkkosivuilta www.om.fi