Finlex - Etusivulle
Suomen säädöskokoelma

91/1996

Suomen säädöskokoelma

Suomen säädöskokoelmassa julkaistut säädökset sekä tekstimuodossa että painoasuisena pdf-tiedostona

Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista

Säädöksen tyyppi
Päätös
Antopäivä
Ajantasaistettu säädös
91/1996
Alkuperäinen julkaisu
Vihko 13/1996 (Julkaistu 15.2.1996)

Alkuperäisen säädöksen teksti

Alkuperäisten säädösten teksteihin ei päivitetä säädösmuutoksia eikä tehdä oikaisuja. Muutokset ja oikaisut on huomioitu ajantasaistetuissa säädöksissä. Oikaisut näkyvät myös säädöskokoelman pdf-versioissa.

Verohallitus on 29 päivänä joulukuuta 1995 annetun arvonlisäverolain (1767/95) 128 §:n nojalla määrännyt:

1 §

Arvonlisäverolain 128 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:

1) 

myyjän verovelvollisuutta osoittava merkintä ALV rek.;

2) 

myyjän nimi, henkilötunnus tai liike- ja yhteisötunnus sekä osoite;

3) 

selvitys myydystä tavarasta tai palvelusta;

4) 

yksittäisen tavaran tai palvelun verollinen hinta, veroton hinta ja myynnistä suoritettavan veron määrä sekä

5) 

ostajan nimi ja osoite.

Jos tavaran tai palvelun toimituspäivä tai laskun maksupäivä ei ilmene laskusta, niistä liitetään hakemukseen eri selvitys.

2 §

Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä maaliskuuta 1996.

Helsingissä 7 päivänä helmikuuta 1996

Pääjohtaja Jukka TammiYlitarkastajaAnita Wickström

Sivun alkuun