Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista
- Säädöksen tyyppi
- Päätös
- Antopäivä
- Ajantasaistettu säädös
- 91/1996
- Alkuperäinen julkaisu
- Vihko 13/1996 (Julkaistu 15.2.1996)
Alkuperäisen säädöksen teksti
Alkuperäisten säädösten teksteihin ei päivitetä säädösmuutoksia eikä tehdä oikaisuja. Muutokset ja oikaisut on huomioitu ajantasaistetuissa säädöksissä. Oikaisut näkyvät myös säädöskokoelman pdf-versioissa.
Verohallitus on 29 päivänä joulukuuta 1995 annetun arvonlisäverolain (1767/95) 128 §:n nojalla määrännyt:
1 §
Arvonlisäverolain 128 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:
myyjän verovelvollisuutta osoittava merkintä ALV rek.;
myyjän nimi, henkilötunnus tai liike- ja yhteisötunnus sekä osoite;
selvitys myydystä tavarasta tai palvelusta;
yksittäisen tavaran tai palvelun verollinen hinta, veroton hinta ja myynnistä suoritettavan veron määrä sekä
ostajan nimi ja osoite.
Jos tavaran tai palvelun toimituspäivä tai laskun maksupäivä ei ilmene laskusta, niistä liitetään hakemukseen eri selvitys.
2 §
Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä maaliskuuta 1996.
Helsingissä 7 päivänä helmikuuta 1996
Pääjohtaja Jukka TammiYlitarkastajaAnita Wickström