1258/2003

Annettu Helsingissä 18 päivänä joulukuuta 2003

Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista

Verohallitus on 29 päivänä joulukuuta 1995 annetun arvonlisäverolain (1767/95) 128 §:n nojalla määrännyt:

1 §

Arvonlisäverolain 128 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tai muusta myyjän antamasta tositteesta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:

1) myyjän nimi, osoite sekä yritys- ja yhteisötunnus;

2) ostajan nimi ja osoite;

3) myytyjen tavaroiden määrä ja luonne tai palvelujen laajuus ja luonne;

4) tavaroiden toimituspäivä tai palvelujen suorituspäivä;

5) veron peruste verokannoittain sekä sovellettava verokanta ja

6) suoritettavan veron määrä euroissa.

Jos laskun maksupäivä ei ilmene laskusta tai tositteesta, siitä liitetään hakemukseen eri selvitys.

2 §

Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä tammikuuta 2004 ja sillä kumotaan 7 päivänä helmikuuta 1996 annettu päätös (91/96).

Helsingissä 18 päivänä joulukuuta 2003

Pääjohtaja
Jukka Tammi

Ylitarkastaja
Leila Himanka

Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.
Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy. Oikeusministeriö tai Edita eivät vastaa tietokantojen sisällössä mahdollisesti esiintyvistä virheistä, niiden käytöstä käyttäjälle aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista tai Internet-tietoverkossa esiintyvistä käyttökatkoista tai muista häiriöistä.